တီးမယ္

Friday, August 5, 2011

ငယ္ဘ၀ေပါက္က၇















(၁)

ကၽြန္မ ငယ္ငယ္တုန္းကေပါ႔ အေဖ နဲ႔ အေမကို "ေမာင္ႏွမလို႔"ထင္ေနတာ။ ဘယ္သူေမးေမး အေဖ နဲ႔ အေမက ေမာင္ႏွမလို႔ ဘဲေျဖတယ္။ ဟီး ။ ဟုတ္ဖူးလား။ အကို ေတြ အမေတြနဲ႔ ကၽြန္မက ေမာင္ႏွမေလ႔႔႔။ အဲဒီေတာ႔ အေဖ နဲ႔ အေမကလည္း ေမာင္ႏွမေပါ႔။

(၂)

ကၽြန္မတို႔အိမ္က ေတာင္ခၽြန္း နဲ႔ ေရႊဖုန္းပြင္႔ေတာင္တို႔နဲ႔ အရမ္းနီးတယ္။ ေတာင္ရိပ္က်တယ္ေပါ႔။ နံနက္ပိုင္း သူမ်ားအိမ္ေတြ ေနေရာင္ရေနခ်ိန္မွာ ကၽြန္မတို႔ အိမ္က ေဝလီေဝလင္းျဖစ္တုန္း။ ေတာင္ေပၚက လွမ္းေအာ္ရင္ အိမ္ကၾကားရတယ္။ ျမင္လည္းျမင္ႏိုင္တယ္။ ေတာင္ေပၚကေန ၾကားရတဲ႔ပဲ႔တင္သံ နဲ႔ လြပ္လပ္မႈ ကို အရမ္း သေဘာက်တာ။ ဒါေၾကာင္႕ေတာင္ေပၚမွာ ေလၽွာက္ေအာ္ေနက်။ အဲဒီေန႔က စေန တနဂၤေႏြ ေက်ာင္းပိတ္ရက္ဆိုေတာ႔ ကၽြန္မတို႔ ေမာင္ႏွမေတြနဲ႔ သူငယ္ခ်င္းေတြ ထမင္းခ်ိဳင္႔ထုပ္ျပီး ေတာင္ေပၚလမ္းေလၽွာက္တက္ၾကတယ္။ ဝက္ေခါင္းေတာင္ (ေတာင္ေပၚမွာဝက္ေခါင္းပံုစံေလးျဖစ္ေနေသာ ေတာင္အစြန္း) ေပၚကေန အေမ အဝတ္ေတြ ထြက္လွမ္းတာ ျမင္ေတာ႔ ကၽြန္မကလွမ္းေအာ္လိုက္တယ္ "အေမ႔႔႔႔႔႔ထမင္းစားျပီးျပီလားးးးလားးးးးလားးးးလားးး" အေမက ျပန္ေအာ္တယ္ "ေကာင္းေကာင္းေန.....သိပ္မေဆာ႕နဲ႔.....” တဲ႔။ ဟင္......ဘာမွလည္းမဆိုင္ဘူး။

(၃)

ကၽြန္မတို႔ငယ္ငယ္က ေက်ာင္းမွာ ေက်ာင္းက်န္းမာေရးစစ္ေဆးေရး အဖြဲ႔ေတြလာေလ႔ရွိတယ္။ လက္သည္း ေျခသည္း ေတြ စစ္တယ္။ အရပ္တိုင္းတယ္၊ ေပါင္ခ်ိန္တယ္။ ျပီးရင္ လိုအပ္တဲ႔ကေလးေတြကို သံခ်ေဆးေတြလည္းေပးတယ္။ အဲဒီတစ္ေခါက္ကၽြန္မကို ဆရာဝန္က သံခ်ေဆးေပးလိုက္တယ္။ ငါးလံုးေတာင္။ ဘာမွန္းလည္းမသိပါဘူး။ ေပးေတာ႔လည္းယူလိုက္တာေပါ႔။ ေဆးကပန္းေရာင္ေလးနဲ႔ အျပားၾကီးၾကီးေတြ။ ကၽြန္မက အင္မတန္ စပ္စုေတာ႔ ေဆးကိုလၽွာနဲ႔လ်က္ၾကည္႔တယ္။ သၾကားလံုးလိုပဲ ေဆးကခ်ိဳေတာ႔စားလိုက္တာ သံုးလံုးကုန္သြားတယ္။ ခဏေနက်ေတာ႔ဖ်ားလာလိုက္တာ ဟီးဟီးကိုထလို႔။ ဆရာမက ျပန္ခိုင္းေတာ႔ အေမ႔ရံုးကို လိုက္သြားတယ္။ ကၽြန္မက အေမ႔ကိုေျပာလိုက္တယ္ "အေမ...... ေက်ာင္းက်န္းမာေရးက သၾကားလံုးေကၽြးလို႔စားလိုက္တာ ၃ လံုးကုန္သြားတယ္။ အေမ႔အတြက္ ၂ လံုးခ်န္ထားတယ္......" လို႔.....။ သံခ်ေဆးေတြျမင္ျပီး ျပဴးသြားတဲ႔ အေမ႔မ်က္လံုးကို ကၽြန္မ မေမ႔ဘူး။

(၄)

ကၽြန္မသူငယ္တန္းတုန္းက လစဥ္လတိုင္း လပတ္စာေမးပြဲေျဖရတယ္။ ျပီးရင္ ရီပို႔ကတ္မွာ မိဘေတြ လက္မွတ္ထိုးဖို႔ ေပးလိုက္ပါတယ္။ ေသာၾကာေန႔မွာ ေပးလိုက္တာ။ ဆရာမက တနလၤာေန႔ျပန္ယူလာတဲ႔။ ကၽြန္မ စေန တနဂၤေႏြ ႏွစ္ရက္လံုးေဆာ႔ဖို႔ပဲသတိရျပီး ရီပို႔ကတ္လက္မွတ္ထိုးခိုင္းဖို႔ေမ႔သြားတယ္။ တနလၤာေန႔ေက်ာင္းေရာက္မွသတိရတယ္။ ဆရာမက ဆရာၾကီးနဲ႔ အျမဲေျခာက္တတ္ေတာ႔ စဥ္းစားလိုက္တယ္ ဘာလုပ္ရမလဲေပါ႔။ ခပ္တည္တည္ဘဲ အေမ႔လက္မွတ္ထိုးလိုက္တယ္။ ခင္.....လို႔....။ ဆရာမ.... လာေတာ႔ခပ္တည္တည္ပဲေပးလိုက္တယ္။

(မူၾကိဳကတည္းက ပထမဦးဆံုး အေမ လက္မွတ္ထိုးတာကိုျမင္ေတာ႔ ထူးဆန္းလို႔ အေမ႔ကိုလက္မွတ္ ထိုးျပခိုင္းျပီး သင္ထားတာ.....ဟဲဟဲ)

(၅)

ကၽြန္မ အေမက လတိုင္းထီထိုးတယ္။ ထီသြားဝယ္တိုင္းကၽြန္မ မွာေလ႔ရွိတာက "အေမ႔ ေပါက္တဲ႔နံပါတ္ေရြးထိုးေနာ္"..... တဲ႕။ ထီတိုက္ျပီးလို႔ ထီမေပါက္ရင ္ကၽြန္မက မေက်မနပ္ အေမ႔ကို အျမဲဆူေလ႔ ေျပာေလ႔ရွိတာက "အေမက သမီးေျပာသလို ေပါက္တဲ႔နံပါတ္မွ ေရြးမထိုးတာကိုး".....လို႔။

(၆)

ကၽြန္မငယ္ငယ္က အရမ္းေဆာ႔ပါတယ္။ ေႏြရာသီေက်ာင္းပိတ္ရင္ အျခားျမိဳ႔တစ္ျမိဳ႔မွာရွိတဲ႔အဘြားအိမ္ သြားလည္ေလ႔ရွိပါတယ္။ တစ္ေႏြလံုးေနတဲ႔ႏွစ္လည္းရွိပါတယ္။ အဘြားက မနက္ဆို ေစာေစာထ ဆြမ္းေတာ္ကပ္တဲ႔အက်င္႔ရွိတယ္။ ဆြမ္းေတာ္ကို ေတာဓေလ႔အတိုင္း ငွက္ေပ်ာသီးေလး ၊ ဘီစကြတ္မုန္႔ေလးေတြနဲ႔တင္ပါတယ္။ အဖြားလည္း ဘုရားရွိခိုးျပီးေရာ ကၽြန္မက "စြန္႔ပါ ဘုရား" လုပ္ျပီး မုန္႕ေတြယူစားေတာ႔တာဘဲ။ ျပီးရင္ က်န္တဲ႔ထမင္းေတာ႔ဒီတိုင္းထားခဲ႔ပါတယ္။ အဘြားက အေဒၚကို ဆြမ္းေတာ္စြန္႔ခိုင္းတိုင္း မုန္႕ေတြမရွိေတာ႔တာသိတယ္။ ေနာက္ေတာ႔အေဒၚက လိုက္ေမးပါေလေရာ။ ေမးတဲ႔အခ်ိန္ မ်က္ႏွာစပ္ျဖဲျဖဲလုပ္တဲ႔ အကို နဲ႔အစ္မ အရိုက္ခံရတယ္။ ကၽြန္မ အျမဲလြတ္တယ္။ ရိုက္ခံရမွာေပါ႔ သူတို႔က အပိုးလည္းမက်ိဳး မွင္လည္း မေသတာၾကီးကို....။

No comments:

Post a Comment